nikee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 läs i read me filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag vet men det är något som går fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Data nörden Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag vet ett bra sätt att flyga. Du gör pansarvagns fusket och tar pansarvagnen. Sen skjuter du med den och drar ner spaken, om det e PS2 du har det på, annars lyfter du som man gör på pc. Och till slut flyger du som en galning i den! På GTA:vc flög jag så högt att jag var as nära en stjärna!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vart ligger ghost town jag har flygit över hela stan vart ligger den :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 GTA VC bra? Kanske ska köpa dert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ja hittade en bro till ghost toen vad ska man göra där :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 gå över den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Är det bra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta N Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Vet någon hur man får IMGTOOL??? Man behöver likssom den för att instalera dodo med hela vingar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 gå över den? Ja men det finns inget i ghost town allt är genomskinligt och det finns på gtasidan där du laddade ner det men dodo med hela vingar flyger inte bättre :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gta N Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 OK... Tack fö hjälpen! Ska inte skriva mer om IMGTOOL nu! BYE :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.