GaaraOfSand Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 har ett par frågor... Jo hur kan man föra över manaphy från pkmn ranger. och på fire red så går det inte att bredda med electabuzz och hitmonlee? det står att det ska gå på serebii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 31 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2007 1. från ett ds till ett annat, fråga nån som har ranger för mer info 2. http://www.serebii.net/games/breed.shtml scrolla ner så ser du massa egg raser och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 ja jag har två från HumanShape Egg Groups men det händer ju inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 ja jag har två från HumanShape Egg Groups men det händer ju ingetläs igen och kolla så du gjort rätt är mitt tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Kolla om Electrabuzz är en hona eller hane. Hitmonlee kan bara vara hane. Om båda är hanar blir det inget. Och eftersom de är två olika raser så tar det lååång tid för dina pokemon att få ett ägg om de kan få ett ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Kolla om Electrabuzz är en hona eller hane. Hitmonlee kan bara vara hane. Om båda är hanar blir det inget. Och eftersom de är två olika raser så tar det lååång tid för dina pokemon att få ett ägg om de kan få ett ägg. ja ibland tar det väldigt lång tid! :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg