Tobbe23 Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag spelar på speed o heter Tobbe23 B) B) B) B) B) Har 1000 i pop nästan 961 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 HAHAHAHA Känner mig fett nooby (: Achmed speed 3x pop runt 190, tävlar mot min kompis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe23 Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 :meddum: haha jag har 1600 i pop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jag hetter kerex och har glömt villken server jag kör på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 jag heter hejhejhej och kör på server 5 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Hmm.. heter någonting... (Heter inte "Någonting" men jag heter nått) Vår allians har iallafall ett VU. Massproducerar paladins för att förstärka byn och skickar ständigt vete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Heter : Nintendo ds vet inte vilken server var för länge sen bästa spelaren men slutade travian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 vad är de för slags spel??Gå in på travian.se Jaja jag heter Ogri och spelar speed 3X servern jag har 710 invånare och är med i alliansen chips som är i rankingen 29 eller 28 How the fuck did u get a colored spoiler? Heter SchtekarN och är sitter åt rendandattebayo Speed3x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag spelar även denna runda. Ligger ranking 1200 + och har ca 6x trupper som population... Har dessutom 3 senatorer ståendes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 namn? Luxaxix eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag väljer att inte utge mitt namn, men nej, inte Luxaxix. Det är för riskabelt då jag råkade ut för en insident med det namnet förra rundan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Heter SchtekarN som sagt, PM:a mig? :D jag h¨ller ditt namn hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.