Johkie Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Har ni något VU i TBAE? Japp, såhär är ställningen just nu: Världens underverk Spelare Namn Allians nivå 1. lemiffo- Världsunder O|Odium 53 2. FRUKT! <3 ! <3 ! !|VU 50 3. Star <3 ! !|VU 49 - 4. rojjan .................... Familjen 49 - - TBAE's, TBWE's, D.X's och DXA's och Colony's VU. 5. Del Toro A Family Affair Familjen 40 6. Breaker A Family Affair Familjen 35 7. durga For the people UA|XHQ 33 - 8. Ostrazaser Världens Undergång Xzagt H 33 - 9. Fryso2daft T.W.O-UA UA|TWOTS 32 - 10. GirlWonder Lilla <3 !|VU 30 11. AntoniusRex The Cradle of Sparta UA|TWOTS 29 12. Saftblandaren O|K&Q|VU 0 - 13. stenad-anka Familjen 0 - Vendetta/Nemesis <3 :) Denna speed nickar jag Don Johkie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 heter anonym0 och är inte ny på sidan men gjort en ny gubbe på server 1 nu. imorrn grundar jag alliansen assasins-warriors och alla som får plats är välkommna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 heter anonym0 och är inte ny på sidan men gjort en ny gubbe på server 1 nu. imorrn grundar jag alliansen assasins-warriors och alla som får plats är välkommna Skapa allians såhär tidigt = Farming objekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) heter anonym0 och är inte ny på sidan men gjort en ny gubbe på server 1 nu. imorrn grundar jag alliansen assasins-warriors och alla som får plats är välkommna Skapa allians såhär tidigt = Farming objekt! tar risken men har 14 lediga dar + började samma dag som servern nystartade så ligger inte sämst till. är dessutom allierad med serverns 3 bästa allianser Redigerat 3 Oktober 2008 av anonym0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 hade haft ca 8 byar nu om jag hade haft kvar min övertagna by, och om jag inte fått 45 katapultattacker på min största by ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Har lirat många gånger innan. Igår började igen på Server 6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 hm.ja ä med på s1 s3 speed 3 s6 s7 och nu har jag slutat bli farmad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Spelar bara på 3x speed. Där jag skapat alliansen DBZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Spelar bara på 3x speed. Där jag skapat alliansen DBZ. Spelade där förut, men blev jävligt stort farmad, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 mm, det kan vara jobbigt, men det är roligar med Speed än dom andra serverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 ja blev farmad på s3 och fick mirigera med hela min allians till s1.jag har en bra allians med nivå 13 på speed 3 fast få medlemmar så alla är välkommna att ansöka om att få en ansökning på forumet eller hos mig anonym0 heter ja på alla servrar ja är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 mm, det kan vara jobbigt, men det är roligar med Speed än dom andra serverna. Joda helt klart. Bara att man måste komma i rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.