Crys Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Hallå , jag har precis fått Beast Lord Cuirass och jag undrar om nån har lite tips om vilka sockets kan ska sätta på dom. För Pve (rading). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Red: Bright/delicate living ruby, balanced/infused/shifting nightseye eller glinting noble topaz. (x2) Blue: Balanced/infused/shifting nightseye eller jagged talasite. (x1). Om vi spelade på samma server och jag hade gametime kvar hade jag kunnat fixa :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Red: Bright/delicate living ruby, balanced/infused/shifting nightseye eller glinting noble topaz. (x2) Blue: Balanced/infused/shifting nightseye eller jagged talasite. (x1). Om vi spelade på samma server och jag hade gametime kvar hade jag kunnat fixa :/ tack för svaren ;D Redigerat 1 Augusti 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Tycker du ska lägga 2x bright (16 AP) Du vet väl att du inte behöver följa färg ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Tycker du ska lägga 2x bright (16 AP) Du vet väl att du inte behöver följa färg ;). Ja de vet ja. Ja la 2x Bright och en 6+ crit och 4+ Stamina. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg