FIREREDowns Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 kan du kanske skriva lite mer om spelet och skicka en länk? lite dålig på att förklare men rose online är igentligen ett betal spel så ruff rose är en av dom största privat servrarna som finns deras hemsida är ruff-rose.com går ni in på deras forum och trycker på show off så finns det screenshots från deras server om ni vill kolla på riktiga rose så gå in på roseonlinegame.com och kolla därmer kommer jag inte på att skriva Hejhej! Jag har ruff-rose. har en lvl 95 raider och lite annat. problemet är att jag inte längre kan logga in för jag kunde inte ladda ner patchen. har försökt ladda ner nya installeringsprogrammet men det gick inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Har aldrig hört talas om, kommer nog pröva... vem vet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Laddar ner och tänkte testa, såg lite barnsligt ut men man vet aldrig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.