crazy_pingu Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 jag vill ha ett riktigt kul rpg spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Okej.. Inte för att jag vet vad just du tycker är kul, men jag tycker väll att Oblivion är det bästa rpg spelet jag har kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Oblivion är väldigt bra sen finns det Fable som är sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 förutom fable och Oblivion så har vi ju Diablo både ettan o tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Star Wars Knights of the Old Republic, ettan och tvåan. Roligaste spelen någonsin, du kommer inte ångra en minut av dem fyrtio timmar du spenderar på var och en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Mount&Blade gratis demo men är bra så värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 World of Warcraft skit kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 World of Warcraft skit kul :) men osså beroedeframkalande och dyrt :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Men för in i... Star Wars Jedi Knight Academy, WoW och Fable är kul Redigerat 2 Augusti 2007 av Enok90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 World of Warcraft skit kul :) men osså beroedeframkalande och dyrt :student: jag tycker inte det är så dyrt han kan prova 14 dar för 19kr om finns i många affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Men för in i... Star Wars Jedi Knight Academy, WoW och Fable är kul Jedi Academy är INTE ett RPG. Det är ett actionspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 World of Warcraft skit kul :) men osså beroedeframkalande och dyrt :student: jag tycker inte det är så dyrt han kan prova 14 dar för 19kr om finns i många affärer vad kostar det per månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.