Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Jag satt och spelade CS...sen så crashade det och så blev allt utom half-life (spellistan) preload complete... så nu kan jag inte spela längre...vad ska jag göra?
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer: Steam.dll SteamUI.dll ClientRegistry.blob och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till. Redigerat 1 Augusti 2007 av Vitdom
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer: Steam.dll SteamUI.dll ClientRegistry.blob och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.Starta om funkade :D
garkan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer: Steam.dll SteamUI.dll ClientRegistry.blob och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.Starta om funkade :D Det var unte det som var problemet .Han hade ändrat i cstrike mappen medan's han spelade eller hade steamöppen . Och när cs har en ny uppdatering så hittar den nya knasiga filer som tar bort cs tills nästa gång du loggar in
Gäst AntonJ3000 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 VA? Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam...
garkan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 VA? Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam... Are you sure .. Are you really really really really sure?
Rekommendera inlägg