Hoppa till innehåll

Inte Äger Spelet Mer?

Rekommendera inlägg

Gäst AntonJ3000
Skrivet

Jag satt och spelade CS...sen så crashade det och så blev allt utom half-life (spellistan) preload complete... så nu kan jag inte spela längre...vad ska jag göra?

Skrivet (redigerat)

Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:

• Steam.dll
  • SteamUI.dll
  • ClientRegistry.blob
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till. Redigerat av Vitdom
Gäst AntonJ3000
Skrivet

Pröva starta om steam, annars stäng av steam och gå in på C:\Program\steam\ och ta bort följande filer:

• Steam.dll
  • SteamUI.dll
  • ClientRegistry.blob
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.
Starta om funkade :D
Skrivet

• Steam.dll
  • SteamUI.dll
  • ClientRegistry.blob
och sedan starta upp steam och låt den uppdatera, om det inte fungerar sedan får du skriva här så kan vi försöka hjälpa till.
Starta om funkade :D

Det var unte det som var problemet .

Han hade ändrat i cstrike mappen medan's han spelade eller hade steamöppen . Och

när cs har en ny uppdatering så hittar den nya knasiga filer som tar bort cs tills nästa gång du loggar in

Gäst AntonJ3000
Skrivet

VA?

Jag spelade CS...och sen så gick jag tillbaka till steam...

• Skapa ny...