Raffed Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Jag satte nyss in ett nytt grafikkort i min data men det funkar inte bra.Jag har installerat alla drivrutiner(och avinstallerat alla drivrutiner till det förra grafikkortet)och typ gjort allting(men mitt förra grafikkort sitter fortfarande i, p.g.a. att det är inbyggt i själva datan) Min data:MEGA 865 Grafikdrivrutin:Xabre AGP-XE Series V 1.1 Grafikkortet funkar typ men det ska funka mycket bättre, inga spel(inte några nya) funkar på datan!Även ifall dom gjorde det med mitt förra grafikkort som var ännu dåligare! Snälla hjälp! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Är du säker på att det är grafikkortet? Det kanske är Processorn eller RAM minnet? Är du säker på att ditt grafikkort är kompatibelt med din dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Processorn och RAM minnet tror jag funkar ok men när jag ska öppna ett spel så står det: Hardware accelration is not supported by your video driver and it is requried to run this game. Please check that your coumputer's video card meets the minium requirements and that its driver are properly installed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Flyttar... kan förstå att forumstiteln är lite missvisande dock :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Processorn och RAM minnet tror jag funkar ok men när jag ska öppna ett spel så står det: Hardware accelration is not supported by your video driver and it is requried to run this game. Please check that your coumputer's video card meets the minium requirements and that its driver are properly installed. aha.. :P Du har altså installerat ett grafikkort som inte stödjer de spel som ditt gamla gjorde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 (redigerat) ok så jag måste helt enkelt ta ut grafikkortet igen?Och hur kan jag veta om det grafikkort som jag sätter in stödjer datan/spelen? Redigerat 1 Augusti 2007 av Raffed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 ok så jag måste helt enkelt ta ut grafikkortet igen?Och hur kan jag veta om det grafikkort som jag sätter in stödjer datan/spelen? Du kollar helt enkelt om grafikkortet har det som behövs för att spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Ok, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.