XX2 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag vill spela 32 och 64 mapparna i singelplayer men dom finns inte. hur får jag tag på dom behöver jag en patch eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag vill spela 32 och 64 mapparna i singelplayer men dom finns inte. hur får jag tag på dom behöver jag en patch eller? Dem finns nog bara tillängliga i multiplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 nä, inte om du laddar ned en mod eller fixar om lite i program mappen själv ;). Jag kommer inte ihåg vad moden heter men det ska inte vara så jäkla svårt att fixa själv tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Finns det någon som vet exact hur man gör? 50 fm till den som förklarar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) Om du är online samtidigt som mig på MSN så kan jag skicka en mod till dig som jag tror gör att du kan spela stora banor i Singleplayer. Redigerat 16 Augusti 2007 av jimutt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jollehbg Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Vilket spel pratar ni om??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 just ja, de glömde jag ju att fråga. vilket spel har du eric? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 BF 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) BF 2 finns en patch på http://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf2/ bläddra ner lite och sen till vänster :) PS: vet ej vad den gör laddar ner den själv :visslar: denna patch va så du fick över 5,000extra servrar i MP Redigerat 21 Augusti 2007 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 har gett SpelEric en modd nu så jag tror inte att han behöver någon mer hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 23 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Jimutt, det gick inte att fixa från den hemsidan, tyvär. Men om någon vet var man kan ladda ner moden så får ni gärna berätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg