Gäst Habbo0Hotell Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Hej jag har nästan nyss gjort min gubbe som bara är i lvl 37-38 än och jag tänkte börja gå upp i magi, så jag köper mycket mind runes.! Skriv hur mkt du har och vad du ska ha för dom här!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 claima magic combat tutor istället :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag fattar inte vad du snackar om för jag har inte spelat så länge :S :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag fattar inte vad du snackar om för jag har inte spelat så länge :S :P Gå till lumb och sen till vänster om slåttet är det typ blåvita gubbar högerklicka på en och om det står claim magic tutor tryck där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jaha, men jag vill ju igentligen köpa mind! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lemonslayer Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag har ett trick, gå och claimba, sen går du och droppar nån stans, den claimba igen, och igen sådär hela tiden, då får du många minds, fick 1k på det sättet. Föressten så är dom inte så dyra, så det är bättre att köpa, köp vid hamn stället brevid Draynor City Några frågor om RS ? Skicka in dom här .... Eller MEDDA mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Men här får ingen skicka frågor om rs då får du isåfall göra en egen tråd + ni verkar fatta noll jag vill köpa minds är ni tröga? vill typ inte ha något j*vla tricks om hur man skaffar.. Håll er till tråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååden!!!!!!! :angry: Redigerat 5 Augusti 2007 av Habbo0Hotell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Är du trög? Du vill köpa och dem ger dig tips om hur du kan få gratis, och du whinar över att du vil köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Habbo0Hotell Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Meeen draaaaa åt heeeeelveeeeeeeeete occchhhhhh föööööööölj tråååååååååådeeeensssss haaaaaandliiiiiiiiing ditt mongolida as Nu har ni förstört tråden era jävvlllaaa mongolida as nu kommer ingen vilja sälja till mig dra och suuug k*k! och modden får gärnaaaaaaaaaaaaaaaa låsaaaaaaaaaaaaa tråååååååååådeeeeeeeeeen nuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Det tar jag som ett Ja? Det e ju bra om man får tips på gratis runor o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 och modden får gärnaaaaaaaaaaaaaaaa låsaaaaaaaaaaaaa tråååååååååådeeeeeeeeeen nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet vaaaaaaaaaaaaar snäääääääääääääääääääääääääälllllt! jaaaaaaaaaaaaaaag passsssaaaar pååååååå oooooooooch vaaaaaaaaaarnaaaaaaaaar diiiiiiiiiig föööööööööööööööööörrr peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeersoooooonliiiiiiiiiigt påååååååååååååååååååååhoopppp ocksåååååååååååååååååååååååå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg