Scones Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 hehe...kom på att man skulle bli kemist o komma på ett nytt sprängämne o spränga alla skolor me! de hade vatt härlit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 något som behövs... inte något som har med datorer att göra.. eftersom det är så många som kommer utbilda sig inom dator genern så kommer det finnas ett överflöd med "datanördar" (ursäkta utalet) då kommer dom kärna lika mycket som en damsugeförsäljare i nordpolen. så satsa inte på det, för det kommer inte finnas så många jobb kvar på det området, plus allt som man lär sig av dessa kurser kan man lärar sig själv idag! bli något vätigare, bli en bonde! eller något annat värdelöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 hmm snart kommer de väll inte finnas nåra jobb inom data kvar, maskiner tar över mer å mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Pannkaks provsmakare eller iaf Ljus chocklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 hehe...ja men då blir man nog ganska fet! =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 något som behövs... inte något som har med datorer att göra.. eftersom det är så många som kommer utbilda sig inom dator genern så kommer det finnas ett överflöd med "datanördar" (ursäkta utalet) då kommer dom kärna lika mycket som en damsugeförsäljare i nordpolen. så satsa inte på det, för det kommer inte finnas så många jobb kvar på det området, plus allt som man lär sig av dessa kurser kan man lärar sig själv idag! bli något vätigare, bli en bonde! eller något annat värdelöst Om det blir så mycket överflöd som du skriver så kommer företagen tjäna mer och då är dom skyldiga att betala arbetarna mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag funderar allvarligt på att bli en vaktmästare eller mat-tant... Jag har inte bestämt mig riktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag ska bli rik men jag vet inte vad jag ska jobba på kanse fotograf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag vill bli proffs på skating! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 hehe ja skulle villja bli lika grym som Chad Muska! (min idol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Samma här! diggar du osså Chad Muska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.