NuTc4sE Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Kan man stjäla en spelares saker i oblivion när man spelar online? Citera
Gäst Denieru Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Man kan inte ens spela online. Men det finns ju ett inofficiellt projekt där man kan spela 5 st och det finns säkert jätte många buggar där. Men annars så kan man inte spela online så nej det går inte. Citera
Firecracker Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 näpp, det stämmer. Och det finns ett antal multiplayer mods men dom är som Denieru sa inoffeciella. Jag har testat en av dom men fick den dock inte att funka. Citera
NuTc4sE Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 men av alla oblivion som finns då? :huh: Citera
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 men av alla oblivion som finns då? :huh:finns bara 1 oblivion :meddum: Citera
NuTc4sE Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) ??? AARRGGH min kompis får mig att framställa som en idiot ( tack till min kompis) <_< Eller finns det inte oblivion 4 t.o.m? Redigerat 2 Augusti 2007 av Enok90 Citera
Gäst Denieru Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Skrivet 2 Augusti 2007 Alltså Oblivion är ett av spelen i Elder Scrolls Serien, det fjärde spelet då. Det finns en expansion till spelet och ett litet tilläggspaket. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.