j0hn Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 men postal 2 verkar VÄLDIGT våldsamt... är det någon som kör det...? Tycker att det verkar sjukt... Vad de det spelet som man kunde hälla bensin och sånt på dom?Det verkade iallafall lite överdrivet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 hälla bensin? Han pissar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Såg att han har en shootgun med en katt. Varje gång man skjuter skriker katten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Det var en scen då han hade en bensin-dunk iallafall.. Sen slängde han en tändare och snubben började brinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 (redigerat) såg ni när en pojke skött en flicka Redigerat 4 Mars 2004 av BardocK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 postal 2 verkar hel sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 det är det...jag har ettan och det är lika skjukt. Man klarar en bana när man dödat 90% av banans befolkning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Postal2 ÄR sjukt men väldigt kul för de som gillar FPS. Jag har det spelet och har klarat det för t ex första uppdraget är att hämta lite mjölk och gå till sitt hus.Men på vägen dit kan man döda hela den delen av stan eller göra som man vill. Det roligaste med spelet är alla vapnen T ex spaden för man kan slå av huvudet på folk men man får oftast polisen efter sig.Men alltså spelet går att klara på VÄLDIGT kort tid men man kan strunta i uppdragen och göra som man vill. Det var vad jag tyckte om Postal2 det är kul men ganska sjukt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 roligt att slå av huvudet på folk med spade va?, helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag har sett både dokumentären och nyheterna den dagen. Helt skjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 postal 2 våldsamt ? har inte ens hört talas om det men det mest sjuka spel jag har kört är nog the thing där har de överdrivit som f*n.och för den delen så klagar så många människor på att spel är farligt men inte på fotboll där dör ju f*n hur många som helst och blir mishandlade bara för en fånigt normal match men där blir det då ingen j*vla debat om saken. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 postal 2 verkar våldsamt som ni uttrycker er.. det är det säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.