Gäst onix8 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 hur får man shiny pokemon jag har kollat på youtube.com men njag fattar inte hur dom får dom kan nån säga hur man får det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 det är 1 på 8128 elr nåt sånt att man möter en, dom som har filmer på youtube använder action replay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Precis, Action replay är nyckeln till allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 mm men inte om nintendo snor dina till fuskade pokemonar när du kopplar upp dig till wifi-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WHITE_KING Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 jag fångade en shiny bibrael som jag tränade till 42 sen byte jag den på gts mot en empilion i 72 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 mm men inte om nintendo snor dina till fuskade pokemonar när du kopplar upp dig till wifi-_- Snor? Dem förhindrar ju fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Spelat i över 6år och har bara sett 3-4 shinys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vad menar du med att Wi-fi förhindrar fusk? Förklara mer i detaljer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 har typ 60-70 shinys ;D action replay <3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vad menar du med att Wi-fi förhindrar fusk? Förklara mer i detaljer.om du fuskar till dig pokemonar och skickar över dem till diamond/pearl och ska köra på internet och nintendo märker att dina pokemonar är tillfuskade så tar dem dom ifrån dig. har hört om vissa som till och med blivit bannade från wifi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vad menar du med att Wi-fi förhindrar fusk? Förklara mer i detaljer.om du fuskar till dig pokemonar och skickar över dem till diamond/pearl och ska köra på internet och nintendo märker att dina pokemonar är tillfuskade så tar dem dom ifrån dig. har hört om vissa som till och med blivit bannade från wifi. nee, dom kan inte göra så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 ska vi slå vad? -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg