Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) ska vi byta nuKan vi väl.Går in nu.Ta med Milotic och Arcanine när du går in.Men vill du en Shiny Mightyena eller en Shiny Lanturn? Redigerat 5 Augusti 2007 av Weavile
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 Om jag har en naturlig pkmn som inte blivit hackad från AR men jag har hackat lite i statusen och gett attacker som den i vanligtvis inte kan, är det mot lagen också? -_-
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) ska vi byta nuKan vi väl.Går in nu.Ta med Milotic och Arcanine när du går in.Men vill du en Shiny Mightyena eller en Shiny Lanturn? förlåt jag tror jag har byt bort din arcinine på wifi :( men du kan få en mewtwo istället i lv 84 jag tar mightyena shiny så får du en i lv hundra Redigerat 5 Augusti 2007 av onix8
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 Många har haft hackade pkmn i matcher via Wifi, alltså tyder det på att Nintendo inte kollar direkt vikka pkmn man använder, right? Då är frågan: hur stor är chansen att de undersöker ens pkmn?
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Skrivet 5 Augusti 2007 ska vi byta nu Kan vi väl.Går in nu.Ta med Milotic och Arcanine när du går in.Men vill du en Shiny Mightyena eller en Shiny Lanturn? förlåt jag tror jag har byt bort din arcinine på wifi :( men du kan få en mewtwo istället i lv 84 jag tar mightyena shiny så får du en i lv hundra Gör inget att Arcanine är borta men nu går jag in.
Rekommendera inlägg