Reaper01 Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Vad menar du med att Wi-fi förhindrar fusk? Förklara mer i detaljer. om du fuskar till dig pokemonar och skickar över dem till diamond/pearl och ska köra på internet och nintendo märker att dina pokemonar är tillfuskade så tar dem dom ifrån dig. har hört om vissa som till och med blivit bannade från wifi. nee, dom kan inte göra så.. en liten fråga hur vet nintendo om pokemonarna är till fuskade??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 ao, hur mycke är du beredd å förlora? ;) johanfoppa, om du vill köra en match över wifi, så skriv din fc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 när du ska koppla upp dig till wifi scannar dem EV, IV och attackerna och statsen och ser om pokemonarna kan ha dem, kan dem inte så kan du inte använda den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) på youtube så gjorde dom nån sak man pokeradar så dom fick shiny Redigerat 4 Augusti 2007 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Kolla min tråd om shiny pokemons så förstår ni nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 på youtube så gjorde dom nån sak man pokeradar så dom fick shinyJag ville byta en shiny med dig men du ville inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Kolla min tråd, om ni inte förstår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Men wtf du behöver inte posta samma sak flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag har ingen shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag har typ 300 Shinys (clonat) :mellow: :lol: :D :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 har du action replay man måste väll ha det för att clona i fall du inte har action replay säg hur du clona på youtube så gjorde dom nån sak man pokeradar så dom fick shinyJag ville byta en shiny med dig men du ville inte. va det har du inte sagt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Jo,jag tänkte byta en Shiny Lanturn men du ville inte. Redigerat 5 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg