kossanmuuu Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 (redigerat) Först när jag trycker på continue lr load tar det 21sek (har räknat) för att få upp nån av dom rutorna sen i spelat så laggar det till lite här o var för att tillslut frysa sig helt... nån som har haft liknande och vet hur man gör?... funderar på att radera det men vill inte göra om början när det laggar as... Och det tar 7 min att gå från start skärmen till själva spelet... Redigerat 2 Augusti 2007 av kossanmuuu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 klarar din data oblivion då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 klarar din data oblivion då? 360-forumet. 360-forumet! För h*lvete... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 han sa inte till vilken konsol han hade de! gå och byt skivan, det är nog nått fel på den ( eller fel på ditt 360 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kossanmuuu Skrivet 3 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 skriver i 360 forumet... Redan fixat behövde bara cleara "cachen" så funka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 han sa inte till vilken konsol han hade de! gå och byt skivan, det är nog nått fel på den ( eller fel på ditt 360 ) vadå "han sa inte till vilken konsol han hade de!" han skriver ju i 360 forumet skulle han haft det til ps3 eller pc så skriver han där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) han sa inte till vilken konsol han hade de! gå och byt skivan, det är nog nått fel på den ( eller fel på ditt 360 ) vadå "han sa inte till vilken konsol han hade de!" han skriver ju i 360 forumet skulle han haft det til ps3 eller pc så skriver han där! det är väl inte så säkert? han kanske skrev i 360 forumet trotts att han hade det till PC för att han kanske trodde att han skulle skriva de här eller av nån annan anledning. jag har ingen aning om varför de funkar, men pröva att kolla här http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/927345.html de kanske står nått som kan hjälpa aja skit samma, han fick de att funka, såg inte de. fast aja du kan ju alltid kolla där om du behöver hjälp nånstans i spelet Redigerat 8 Augusti 2007 av JohanFoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Tja, jag har också problem med att mitt spel fryser, gjorde det 2 ggr på några minuter och fick ta och RSa Xboxen, blev skitskraj att den är trasig, men vad var det där du sa med "cleara "cachen"" och isåfall hur gör jag det? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 han sa inte till vilken konsol han hade de! gå och byt skivan, det är nog nått fel på den ( eller fel på ditt 360 ) Så du tror att om man inte skriver vilken konsol det är så kommer det missuppfattas? Ska gå och skriva "Behöver hjälp med Super Mario" i GameCube forumet och se om någon frågar om det är till Xbox jag köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 super mario finns inte till Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Men ååh, acceptera att det var dumt att skriva om hans dator klarar Oblivion i 360 forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 tycker inte de var dumt, jag såg inte att det var i 360 forumet -_- av den anledningen borde oblivion få ett eget forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.