Hoppa till innehåll

Oblivion

kossanmuuu

Rekommendera inlägg

Först när jag trycker på continue lr load tar det 21sek (har räknat) för att få upp nån av dom rutorna sen i spelat så laggar det till lite här o var för att tillslut frysa sig helt... nån som har haft liknande och vet hur man gör?... funderar på att radera det men vill inte göra om början när det laggar as...

Och det tar 7 min att gå från start skärmen till själva spelet...

Redigerat av kossanmuuu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

han sa inte till vilken konsol han hade de!

gå och byt skivan, det är nog nått fel på den ( eller fel på ditt 360 )

vadå "han sa inte till vilken konsol han hade de!" han skriver ju i 360 forumet skulle han haft det til ps3 eller pc så skriver han där!

det är väl inte så säkert? han kanske skrev i 360 forumet trotts att han hade det till PC för att han kanske trodde att han skulle skriva de här eller av nån annan anledning.

jag har ingen aning om varför de funkar, men pröva att kolla här http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/game/927345.html de kanske står nått som kan hjälpa

aja skit samma, han fick de att funka, såg inte de. fast aja du kan ju alltid kolla där om du behöver hjälp nånstans i spelet

Redigerat av JohanFoppa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han sa inte till vilken konsol han hade de!

gå och byt skivan, det är nog nått fel på den ( eller fel på ditt 360 )

Så du tror att om man inte skriver vilken konsol det är så kommer det missuppfattas? Ska gå och skriva "Behöver hjälp med Super Mario" i GameCube forumet och se om någon frågar om det är till Xbox jag köpt spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...