Denisb Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Hej ! jag vill bara fråga om nån spelar SCCT COOP HAMACHI ? Om ja pm mig elr skriv i forumet ville spela med en kompis men hade vista så han kunde inte installera :( Så söker nya spelare till mig netvärk. Det heter CO-SCCT Lösen får ni genom PM :P Det var det Snälla joina om ni har har haft hamachi i flera dagar (en vecka kanse) och har inte spelat :( Vill helst spela i lan för då är det roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag har hamachi, men vad är scct coop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Det är Splinter cell Chaos theory Coop/Versus Coop = Det är två spelare som hjälper varan Versus = NÄr man kör spioner mot soldiers (Spelare alla) Alla som vill join är det CO-SCCT Lösen:Coop med stort C Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Du kan redigera dina poster, så du slipper dubbelposta och bli anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) En sak till Jag har problem med att köra på LAN Jag har en router men har släppt att ala port kan gå men inget Snälla hjälp (Kan inte hitta servers) Fixat Förstörd igen :/ Redigerat 9 Augusti 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 9 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) :( Ingen? Redigerat 9 Augusti 2007 av Sgt_Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.