negR Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Hjälp, helst av admin eller nån som kan hur man gör o inte sånna som skriver:Vet inte.. Fråga:Hur kommer omröstningen med? Jag vet hur man gör frågor och svar men hur gör jag så de syns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jag antar att man måste köpa ett omröstningskort, då dom fortfarande finns kvar i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 4 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Jo iofs :P Men jag e ju fuskaVIP xD Och dee e grejen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 (redigerat) Kolla hjälpen ;) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=He...E=01&HID=18 Fungerar det inte, skicka PM till admin. Redigerat 12 Augusti 2007 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Han e FuskaVIP och ingen förklaring står där för >FVIP:arna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Joo, men då gör man ju som det står men meddelar inte Admin. Det ska skötas av sig självt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 http://img300.imageshack.us/img300/1968/namnlslg8.jpg Följ sedan instruktionerna som kommer upp i rutan. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 det funkade inte -.-' omröstningen kom inte meeed >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Du är ju inte Fuska VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Jag tror DeoxysDarkrai är SunEspeon. Därför skriver han att han inte kan det. Eller så tror han att han kan trotts att han inte är fuska VIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Jag tror DeoxysDarkrai är SunEspeon. Därför skriver han att han inte kan det. Eller så tror han att han kan trotts att han inte är fuska VIP Menar du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) De är samma pers, deras IP matchar. Edit: Typen säger sig va Espeons bror, kan vara fullt möjligt, de kan båda sitta inne på samma nätverk. ontopic, skicka ett PM till admin och be han göra den till en omröstning, om den inte funkar, alternativt kan du alltid prova rensa cachen.. Redigerat 25 Augusti 2007 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.