Gäst stamper Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Hej ! Är det någon som har en World Of Warcraft (Patch 2.1.0+ TBC) Server och söker en GM? Redigerat 9 Augusti 2007 av stamper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Vilka erfarenheter har du? Med tanke på din ålder sätter jag stort krav på din engelska och kunnighet om WoW för din ålder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Vilka erfarenheter har du? Med tanke på din ålder sätter jag stort krav på din engelska och kunnighet om WoW för din ålder. Ja kan ungefär sådär om wow... Men ja kan mycke om dator och min engelska är ovanligt bra för mig ålder Redigerat 4 Augusti 2007 av stamper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jappe14 Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Sa du att du kollade efter en TBC server? hoppas inte jag ahr en o-TBC :P den kan du joina den e oseriös Mangos server men adda mig för mer info: piccolo_pancis12@hotmail.com :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GMAero Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Mangos skräp ska de va nått ska de va Antrix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Ja jag tänker på en Antrix server faktiskt ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Jo, jag har ju precis startart en server men såklart behöver jag en gm. Ifall du e intresserad av min Antrix Server - Client 2.1.0-3 bara pm;a mig med din MSN så snackar vi om det. MEN! Du behöver ha EXTREMT bra engelska, och inte bara bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg