Bettan20 Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Har kommit till ett rum i goron tepel där det är 2 st snurade "lasrar", det är en järn dörr som skall släppas ner för att jag ska komma vidare. Vet inte hur jag skall göra, tycker att jag har prövat det mesta. Hoppas någon kan svara snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Järndörrarna sitter fast i ett rep högst upp på dem, skjut av repet med pilbågen så faller dörren ner. Redigerat 4 Augusti 2007 av KuzunE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bettan20 Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Tack. Men jag har inte fått tag i pilbågen, jag läste att man får det i det här templet efter att man klarat mini bossen och dit har jag ju inte kommit än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannneee Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag tror typ du ska komma nära och hugga av dem med svärdet eller så ska du gå in i nån annan dörr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg