Hoppa till innehåll

Runescape Ot (moparscape)


Lemonslayer
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här:

 

www.moparscape.org (WEBCLIENT)

http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT)

 

Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på:

 

wildyscape.biz

cocoscape.no-ip-biz

v1.aarscape.net

acidscape.no-ip.org

 

:D

 

Men liksom vad är porten ?????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det beror på vilken server du spelar på, Om du villa PvPa så måste du spela på en populär server!

Men varför spelar ni inte vanliga RuneScape och blir bra på det istället?

 

Jag spelade Mopar en gång i tiden tills min data crashade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT betyder Open Tibia det har inget med RuneScape att göra, spelade också MoparScape en gång men det var för tråkigt. Det är för lätt där. En gång hittade jag en ring som bara admins får ha. Jag plocka upp den och satt på den, gick till wildy och Pka döda alla på ett slag, och jag var den minsta lvln till admin killen tog på sig en likadan och pka mig ;:

Fast jag blev ju såklart högsta lvln efter ett tag. och då hade jag fett nice armour ;: Använda barrows när jag döda dom. Först använde jag en Rune Sword och döda alla med barrows ;: Lol, fett kul tills admin gubben fick reda på att jag hade ringen på mig, fick den efter att admin killen dog och dropa den ;:

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som vet en BRA server för moparscape?? Spelar just nu på "devolution.no-ip.org" men det laggar sönder där =(

jag var inna på en server som hette nåt med "soulscape.Hopto.org" och fick 2 blue p hats i ett drop party =] men det går inte att logga in där nu =/ VÄLDIGT TACKSAM för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...