evokia Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Redigerat 9 Oktober 2009 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Det är ingen jävla piratkopia :_ det här går snabbare lvling annan grafik man kan få alla olika saker mycket enklare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 varför står det då i deras användar avtal att man inte får komma ifrån jagex då? om det inte är en piratkopia borde det inte stå så i avtalet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Det är ingen jävla piratkopia :_ det här går snabbare lvling annan grafik man kan få alla olika saker mycket enklare 4200, det här är inte lagligt. Dom kommer betala böter dom som har gjort moparscape. Över 5000 kr. Och du har inte spelat gamla runescape.... Den grafiken du kör nu är från Runescape 2005-2008 Jag har kört runescape sedan 2004.....JAGex kommer stänga ner hela moparscape och det är chans att dom som har gjort moparscape måste betala böter.. Redigerat 10 Oktober 2009 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Det är ingen jävla piratkopia :_ det här går snabbare lvling annan grafik man kan få alla olika saker mycket enklare 4200, det här är inte lagligt. Dom kommer betala böter dom som har gjort moparscape. Över 5000 kr. Och du har inte spelat gamla runescape.... Den grafiken du kör nu är från Runescape 2005-2008 Jag har kört runescape sedan 2004.....JAGex kommer stänga ner hela moparscape och det är chans att dom som har gjort moparscape måste betala böter.. Bara ett problem för att Jagex sak kunna stänga ner Moparscape så måste dom hacka sig in i databasen+att även om dom stänger av Moparscape så kommer man fortfarande kunna köra Rs private Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Det är ingen jävla piratkopia :_ det här går snabbare lvling annan grafik man kan få alla olika saker mycket enklare 4200, det här är inte lagligt. Dom kommer betala böter dom som har gjort moparscape. Över 5000 kr. Och du har inte spelat gamla runescape.... Den grafiken du kör nu är från Runescape 2005-2008 Jag har kört runescape sedan 2004.....JAGex kommer stänga ner hela moparscape och det är chans att dom som har gjort moparscape måste betala böter.. Bara ett problem för att Jagex sak kunna stänga ner Moparscape så måste dom hacka sig in i databasen+att även om dom stänger av Moparscape så kommer man fortfarande kunna köra Rs private Nej man kan inte spela rs private , för då stängs alla moparscape servrar , för att göra en private RS måste man hitta en moparscape server. Och nej , JAGex kommer anmäla dem så får dom betala skit mycket böter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Det är ingen jävla piratkopia :_ det här går snabbare lvling annan grafik man kan få alla olika saker mycket enklare 4200, det här är inte lagligt. Dom kommer betala böter dom som har gjort moparscape. Över 5000 kr. Och du har inte spelat gamla runescape.... Den grafiken du kör nu är från Runescape 2005-2008 Jag har kört runescape sedan 2004.....JAGex kommer stänga ner hela moparscape och det är chans att dom som har gjort moparscape måste betala böter.. Bara ett problem för att Jagex sak kunna stänga ner Moparscape så måste dom hacka sig in i databasen+att även om dom stänger av Moparscape så kommer man fortfarande kunna köra Rs private Nej man kan inte spela rs private , för då stängs alla moparscape servrar , för att göra en private RS måste man hitta en moparscape server. Och nej , JAGex kommer anmäla dem så får dom betala skit mycket böter. http://i37.tinypic.com/2ldyc5d.jpg Moparscape är inte ända sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) Tjena, har ni hört talas om Moparscape? Typ som Runescape fast man har lite roligare, inga gränser, du kan ha alla membersobjekt och bli lvl 253 CB totalt. Typ som en nyare version av Runescape. Fast man kan ju inte bara loga in lätt som Runescape, du måste skriva vilken server och sånt du ska logga in i. Om du inte har Moparscape kan du spela det här: www.moparscape.org (WEBCLIENT) http://www.moparscape.org/moparscape.html (CLIENT) Hoppas ni har roligt och gillar spelet, om ni behöver en rekomendation av vilken server ni ska spela på: wildyscape.biz cocoscape.no-ip-biz v1.aarscape.net acidscape.no-ip.org :D intressant jag kanske skriver ett mail till jagex om detta era pirater, det är väl mest såna som inte har råd med membership som söker sig till sånna sidor ändå Det är lagligt :_ det är aldrig lagligt med piratkopior. det står ju till och med i deras användar avtal man måste gå med på att man inte får komma ifrån jagex. jag tror iallafall dom kommer stänga moparscape när dom får mitt meddelande Det är ingen jävla piratkopia :_ det här går snabbare lvling annan grafik man kan få alla olika saker mycket enklare 4200, det här är inte lagligt. Dom kommer betala böter dom som har gjort moparscape. Över 5000 kr. Och du har inte spelat gamla runescape.... Den grafiken du kör nu är från Runescape 2005-2008 Jag har kört runescape sedan 2004.....JAGex kommer stänga ner hela moparscape och det är chans att dom som har gjort moparscape måste betala böter.. Bara ett problem för att Jagex sak kunna stänga ner Moparscape så måste dom hacka sig in i databasen+att även om dom stänger av Moparscape så kommer man fortfarande kunna köra Rs private Nej man kan inte spela rs private , för då stängs alla moparscape servrar , för att göra en private RS måste man hitta en moparscape server. Och nej , JAGex kommer anmäla dem så får dom betala skit mycket böter. http://i37.tinypic.com/2ldyc5d.jpg Moparscape är inte ända sättet Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. Redigerat 10 Oktober 2009 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej man kan inte spela rs private , för då stängs alla moparscape servrar , för att göra en private RS måste man hitta en moparscape server. Och nej , JAGex kommer anmäla dem så får dom betala skit mycket böter. http://i37.tinypic.com/2ldyc5d.jpg Moparscape är inte ända sättet Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej man kan inte spela rs private , för då stängs alla moparscape servrar , för att göra en private RS måste man hitta en moparscape server. Och nej , JAGex kommer anmäla dem så får dom betala skit mycket böter. http://i37.tinypic.com/2ldyc5d.jpg Moparscape är inte ända sättet Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg