Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Man kan ladda ner server client till bara den servern, och moparscape har inte kontroll över alla servrar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Man kan ladda ner server client till bara den servern, och moparscape har inte kontroll över alla servrar Asså alla servrar kommer stängas ner... Så e det bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Man kan ladda ner server client till bara den servern, och moparscape har inte kontroll över alla servrar Asså alla servrar kommer stängas ner... Så e det bara... Hmm det finns över 5k servrar och du tror att alla kommer stängas ner? Redigerat 10 Oktober 2009 av 40200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Man kan ladda ner server client till bara den servern, och moparscape har inte kontroll över alla servrar Asså alla servrar kommer stängas ner... Så e det bara... Hmm det finns över 5k servrar och du tror att alla kommer stängas ner? haha över 5k servrar skämtar du med mig? Du har typ bara kört i 1 månad. Chilla grabben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Man kan ladda ner server client till bara den servern, och moparscape har inte kontroll över alla servrar Asså alla servrar kommer stängas ner... Så e det bara... Hmm det finns över 5k servrar och du tror att alla kommer stängas ner? haha över 5k servrar skämtar du med mig? Du har typ bara kört i 1 månad. Chilla grabben Kört private i 1½ år och ja det finns över 5k servrar alla servrar publiceras inte bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Nej, men moparscape har kontroll* med alla servrar. :_ nej det har dom inte Och hur vet du det? Jag som har kört runescape i 5 år och du ungefär 2 månader? Jag har kört jättemånga private , och har haft en. Och om moparscape får betala böter måste dom stänga ner alla servrar , både hemsidan, och om det finns andra servrar kommer dom automatiskt endå stängas ner. Man kan ladda ner server client till bara den servern, och moparscape har inte kontroll över alla servrar Asså alla servrar kommer stängas ner... Så e det bara... Hmm det finns över 5k servrar och du tror att alla kommer stängas ner? haha över 5k servrar skämtar du med mig? Du har typ bara kört i 1 månad. Chilla grabben Kört private i 1½ år och ja det finns över 5k servrar alla servrar publiceras inte bara Haha.... 1½ år..... ja det finns över 5k servrar som inte ENS är klar.... Men en dag kommer ungefär 95% av alla servrar stängas ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Kört private i 1½ år och ja det finns över 5k servrar alla servrar publiceras inte bara Haha.... 1½ år..... ja det finns över 5k servrar som inte ENS är klar.... Men en dag kommer ungefär 95% av alla servrar stängas ner Vad var roligt med 1½ år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Kört private i 1½ år och ja det finns över 5k servrar alla servrar publiceras inte bara Haha.... 1½ år..... ja det finns över 5k servrar som inte ENS är klar.... Men en dag kommer ungefär 95% av alla servrar stängas ner Vad var roligt med 1½ år? Det är inte så mycket.... Om några år till förstår du vad som händer. Jag har kört i 4 år Private rs, och 5 i real Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Haha.... 1½ år..... ja det finns över 5k servrar som inte ENS är klar.... Men en dag kommer ungefär 95% av alla servrar stängas ner Vad var roligt med 1½ år? Det är inte så mycket.... Om några år till förstår du vad som händer. Jag har kört i 4 år Private rs, och 5 i real Då var du alltså 6 år när du började spela rs? har svårt att tro det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Asså.. Mina kusiner som är 15 år nu lärde mig det ._. Svårt och tro? Ställ frågor om runescape, jag kan svara på ALLA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Asså.. Mina kusiner som är 15 år nu lärde mig det ._. Svårt och tro? Ställ frågor om runescape, jag kan svara på ALLAHar fortfarande svårt att tro på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Aa , ställ SKIT svåra frågor då , om inte du fortfarande tror på mig , TRO inte då... Fast igentligen är det 4 år också.... För i början kunde jag ingenting om träningen , så jag slutade , efter 1 år så började jag och lärde mig as många grejer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg