VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 Nej och det är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jupp ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Det är lika liten chans att möta en shiny då som vanligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Det funka :D Har en Shiny Starvia nu ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Grattis du kommer snart få din andra shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 det är jätte lätt ....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Har du hittat en till nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 jopp men råka döda :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Vilken var det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag letar men jag hittar ingen Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Ponyta Blå Eld har den :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag fattar inte.Jag möter aldrig en Shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg