Hoppa till innehåll

Vilken Pokémon?

VanHooters

Rekommendera inlägg

• Svar 277
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

igentiligen så har jag aldrig haft någon under tider jag har spelat..... Vissa är roligare att träna upp vissa är tråkiga T.ex

som Lucario han hade inga roliga attacker.... Men nu har jag honom i hundra iallafall Men Dark Du har faktiskit rätt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kanske du som är onödig -_- Allt i det du säger är fel. Snacka om att du är en kaxig nöt som försöker provocera. Mewtwo har alltid varit den starkaste sen Deoxys och Arceus kom. Hur kan den vara onödig. kom inte med onödiga kommentarer och sedan försöka fly. Det märks att du är en amatör som försöker retas. Du får gärna tycka om vem d vill, men inte ska du få andras favoriter att se sämre ut. Väldigt lågt för att vara 14år också. -_-

Du, biffen, ge dig...du leker pokemonmaster överallt ser man..och försök inte tillrättavisa mig...jag får väl tycka vad jag vill!

"Kanske det, men han är inte seriös. Det märks tydligt."

Jag är seriös, precis som att typ 80% av alla tyckte att feebas va fulast, weavile/Lucario coolast/Bäst/Favorit etc. så ge dig... -.-'

"Mycket Darkrai där ja.

Är Mewtwo och Rayquasa onödigast enligt dig varför? "

- Rayquaza är inte speciellt bra, och man pallar inte träna den..Mewtwo är inte speciellt bra om man inte tränar den på rätt sätt..sen är den för enkel att fånga också, de e lite problem att få deoxys ^^, :P och Dark_Fjo..förlåt Dark_Angel, sluta hacka på mig, lek pokemonchampion med andra...

Redigerat av DeoxysDarkrai
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kanske du som är onödig -_- Allt i det du säger är fel. Snacka om att du är en kaxig nöt som försöker provocera. Mewtwo har alltid varit den starkaste sen Deoxys och Arceus kom. Hur kan den vara onödig. kom inte med onödiga kommentarer och sedan försöka fly. Det märks att du är en amatör som försöker retas. Du får gärna tycka om vem d vill, men inte ska du få andras favoriter att se sämre ut. Väldigt lågt för att vara 14år också. -_-

Du, biffen, ge dig...du leker pokemonmaster överallt ser man..och försök inte tillrättavisa mig...jag får väl tycka vad jag vill!

"Kanske det, men han är inte seriös. Det märks tydligt."

Jag är seriös, precis som att typ 80% av alla tyckte att feebas va fulast, weavile/Lucario coolast/Bäst/Favorit etc. så ge dig... -.-'

"Mycket Darkrai där ja.

Är Mewtwo och Rayquasa onödigast enligt dig varför? "

- Rayquaza är inte speciellt bra, och man pallar inte träna den..Mewtwo är inte speciellt bra om man inte tränar den på rätt sätt..sen är den för enkel att fånga också, de e lite problem att få deoxys ^^, :P och Dark_Fjo..förlåt Dark_Angel, sluta hacka på mig, lek pokemonchampion med andra...

skicka ett pm till honom istället för att skriva det i forumet (med det då han ska sluta hacka på dig) :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oh DeoxysDarkrai, jag blir smickrad, du är den första som kallar mig för

master. Har din mamma lärt dig att prata sådär? Jag ville bara säga mitt, och förresten så har jag

gett upp för länge sen, du är nog lite efter. Dessutom visste

jag inte att du var så känslig. Du är ju värre än mig -_-

Ingen har hackat på dig så sluta lipa och tyck synd om dig själv,

det märks att du inte mår bra med tanke på att du kallar mig

för nånting du själv är. -_-

Nu håller vi deoxys utanför det här. Du snackar om att mewtwo är bara bra om man tränar den på rätt sätt,

hur man än tränar mewtwo och darkrai så är mewtwo fortf bättre. Det är ju bara bra att mewtwo är lätt fångad, om darkrai är så svårfångad hur kommer det sig att mewtwo är bättre än den på alla sätt? -_-

PS: Nu är vi kvitt, jag pallar inte bråka mer. Låt oss diskutera på ett normalt sätt istället -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...