agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 För att om man tränar i gräset i fight arena är det bättre, då vinner dem själva, och exp.share ber bara halva exp:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 ok men det är går snabbare med Exp share Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Nepp, de får mycket mindre då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Dem får mindre experience points och mindre av alla stats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Absoluta favorit: Bagon Sötast: Numel Onödigast: Magikarp elelr i värsta fall Abra Starkaste: Groudon Tuffast: Har alltid gillat Venosaur Fulast: Castform är inget vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Okay där var det lite variation på pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guldfisk Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Castform är väl inte den snyggaste ne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Man får inte Sämre Stats Dream On Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 11 September 2007 Rapport Dela Skrivet 11 September 2007 Amatörer, jag trodde att du var smartare än så, Agiyr. Exp.share minskar inte på statsen, det finns ingen hälften eller fjärdedelar, exp.share ger full exp. -_- Man måste inte träna de med exp.share, man kan också lägga de i dagiset tills de uppnått antal lvl för att kunna klara sig ensam i gräset. Dagiset påverkar inte EV träningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Castform är ju kanske inte den snyggaste men han är min bästa med: Thunder, Flamethrower, Ice beam, Water Pulse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 13 September 2007 Rapport Dela Skrivet 13 September 2007 Castform är ju kanske inte den snyggaste men han är min bästa med: Thunderbolt, Flamethrower, Ice beam, Water Pulse :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 Castform är ju kanske inte den snyggaste men han är min bästa med: Thunder, Flamethrower, Ice beam, Water Pulse :)Vilken lvl?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg