Maenster Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Om man inte EV tränar Celebi så är denns stats inte så bra dessvärre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Om man inte EV tränar Celebi så är denns stats inte så bra dessvärre Jo, det är den, den är bra på alla saker, och inte bara på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag hade en celebi innan jag började om på Diamond ..... Klarade inte ens Ligan själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 (redigerat) Jag hade en celebi innan jag började om på Diamond ..... Klarade inte ens Ligan själv...Klart den inte gör.Det finns ju en som har Bug Pokemon (vilket är Celebis största svaghet) och en som har Fire Pokemon. Redigerat 10 Augusti 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Det är ju klart att en ensam pokémon inte kan klara ligan. Redigerat 12 Augusti 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Det är ju klart att en ensam pokémon kan klara ligan.Vadå så du tror att en Lv.1 Magikarp kan klara ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 sötast e cyndaquil (kan ej stavningen :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Det är ju klart att en ensam pokémon kan klara ligan.han menar att celebi inte kan klara ligan ensam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Det är ju klart att en ensam pokémon INTE så ska det väl stå? kan klara ligan.han menar att celebi inte kan klara ligan ensam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 12 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Helt rätt har änrat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Det är ju klart att en ensam pokémon kan klara ligan.Vadå så du tror att en Lv.1 Magikarp kan klara ligan? Lol har du nåt mot oss på Fuska.... ? Som sagt! Modyzzon skapade denna tråden för att han ville få reda på era favorit pokemon.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 13 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Ja vilken är eran favorit pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg