Arako Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 hej jag har laddat ner lite models från denna sidan. hur gör jag för att använda dom i world editor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Har du TFT? Tror det behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 ja det har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 ja det har jag.Importera filerna med import manager. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 vart hittar jag import manager då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 vart hittar jag import manager då?Finns i worldedit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ok tack. har lånat ut mitt wc3 just nu så ska testa sen när ja får tebax det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ersätter dom där befintliga modeller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 ersätter dom där befintliga modeller?Då skinnar man väl om alla t.ex Footmen om man byter ut Footman-skinnet? I så fall kommer andra spelare se Footman-skinnet istället för det nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 det ersätter inte det gamla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2007 ok har äntligen fått tebax det nu och jag har hittat import manager men fattar inte hur man gör där....help? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg