Gäst Destiny Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Uhm.. Jag kan inte se bifogade filer hur jag än försöker.. Det står bara att jag inte har tillbehörighet att gå in där eller nåt.. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Menar du den på Mina inställningar, elller Attachment Editor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 ÖVERALLT! När jag klickar på nån fil som nån har bifogat så står det att jag inte har rättigheter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 (redigerat) Du kanske har använt för mycket av dina 5 MB, eller så är filen för stor... Jaha, som NÅN har bifogat, såg inte det... Det kanske är ännu en bug... Redigerat 5 Augusti 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Kolla så att brandväggen inte blockerar dom, hade samma problem med avatarer förut. Den kanske tror att det är reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Uhm.. Jag kan inte se bifogade filer hur jag än försöker.. Det står bara att jag inte har tillbehörighet att gå in där eller nåt.. Vad är fel? Samma här, rätt störigt faktiskt... PM'ade admin om det för ett tag sen, får se vad han hittar på ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 har oxå det problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.