Gäst Mushroom Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 offtopic: f*n får jag följa med som typ handbagage eller nåt då :o har tjatat om att fara till japan sen jag var liten >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Men nu börja det luta åt Kina men jag ska försöka få det till japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 tja, man får arceus så här: du går till en event i japan osså kommer det en kille i pokemart som ger en en flöjt. sen ska du dit du fånga dialga/palkia. sen spelar du med flöjten osså kommer det en trappa till hall of origin där du möter arceus.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Darkrai <3 Synd att man inte kan få honom utan events/ar/gs och så..där rök mina planer om ett ds med diamond och pearl :'( TRÖSTA MIIG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Mannen, det går visst att fixa Darkrai via AR. Behåll planerna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 men jag orkar inte köpa AR till ett ds om jag ska köpa ett ds :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Men ska du köpa ett ds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Mjaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Vad bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 alla som inte går att få utan event: R/B/G/Y - G/S/C celebi, om man inte har japanska.. R/S/E Celebi Mew de andra går den nitendo game cube spel, det är inte fusk FR/LG Celebi Mew D/P Arcerus Darkrai Shaynin och några till, har de int i huvudet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg