w4nkarN Skrivet 6 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2007 On Topic igen. Jag vill att Weavile P11 ska bäretta. Lite jag vet inte var man är. Cut? jag vet inte vilken dam jag fick den av :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Cut finns inte i Diamond/Pearl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jo jag har den på min Torretta(Stavning??) jag kom in i Berget ni snackade om. Sen?? JAG LETAR EFTER GYMLEDAREN INTE STADEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Jag kan förklara: Du måste gå till en av sjöarna(lake verety eller lake valor), minns inte vilken, där träffar du cynitha(stavning) och han säger att du ska leverera ett brev till sin mormor i celtetic town, du får brevet och en sak som tar bort psyduckerna ovanför en stad, du har sett den standen förut, du ska sedan gå och prata med cynithas mormor och sedan gå in i en grotta då får du surf... PS: jag är inte säker på att man hittar cynitha en av sjöarna.. EDIt: I staden där du möter fjärde gymledaren ska du hitta en team galactic gubbe, prata och följ efter han.. Redigerat 7 Augusti 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 JAG MÅSTE VETA VAR MAN HITTAR FEMTE GYMLEDAREN!!!!! Det var mkt förklaring om du inte vet om det var vis sjön. Sånna fall var någonstans. Verety LakeFront ligger i början. Hur ser hon/Han ut som man ska prata med. Var är hans MorMor då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 JAG MÅSTE VETA VAR MAN HITTAR FEMTE GYMLEDAREN!!!!! Det var mkt förklaring om du inte vet om det var vis sjön. Sånna fall var någonstans. Verety LakeFront ligger i början. Hur ser hon/Han ut som man ska prata med. Var är hans MorMor då? Gymledaren kommer va i gymmet sen.Man ska inte leta efter henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 i staden där fjärde gymet är där står det en tg gubbe du pratar med han då springer han i väg sen ska du följa efter han sen battlar du han och chynthia kommer och ger dig secret potion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Stämmer till 100%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) jag följer TG gubben. Utgången(Som man går ur staden) Så battlas jag med Tyson(Rival killen) Jag får ingen Secret Potion. [EDIT] Jag fick secret Potion[/EDIT] Redigerat 8 Augusti 2007 av iron_maiden96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Du ska följa efter TG gubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Som du ser så fixade jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Gå till det dära stället där Psyduck står och använd Secret Potion på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg