VanHooters Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Jag har klarat pkémonligan och vill ha national dex men var får man det??
Gäst JohanFoppa Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 se alla pokemonar i regionen nästa gång sööööööööööööööööööööök
Maenster Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Möt alla tränare så Får du se dom flesta pokemon i regionen ....... hade denna fråga innan oxå innan jag började om :D
Shabuba Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Om du har mött alla tränare i regionen så har du sett alla utom en: Palkia (Diamond) Dialga (Pearl) gå då till Celestic Town (där du fick surf) och prata med cynthias mormor, (hon som gav dig surf) då får du National Dex. :D
Gäst Weavile Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Wtf man får väl inte National Dex av Cynthias mormor.Man får den av Oak när man går till Rowan.
oddy Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 Wtf man får väl inte National Dex av Cynthias mormor.Man får den av Oak när man går till Rowan. Man går till mormorn för att kompletera pok´edexen. Du får se en bild på palkia där.
oddy Skrivet 6 Augusti 2007 Rapport Skrivet 6 Augusti 2007 10 poäng till oddy o till Weavill :D Det roliga var att ja gjust lärde mej det idag xD Kanske onödigt men det var ett roligt sammanträffande.
agiyr Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 lol, i femte gymmet svarade jag rätt på alla frågor så jag har inte sett drifblims "nerutveckling", och unown kan man inte möta om man inte möter vild.
Gäst Mushroom Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Drifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!
Gäst Weavile Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Drifloon finns utanför vindkraftverket på fredagar!Ja men grattis.
Rekommendera inlägg