Joe Cool Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Är det någon som kan något fusk till Monster Hunter??? Mitt högsta fusk är Polevault jag kommer till Fladdermussen men dom är helt sjuka och dödar mig :x jag är så jä*la arg på de. så jag skulle bli glad för fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2003 Vad är Monster Hunter? Nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 28 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2003 Det är ett spel där man är MOnster jägare och ska döda monster jag tycker det är asroligt!!!!!!! Jag tror inte det går att ladda ner och jag har inte sett det i affär. Om någon undrar så är utvecklarna av spelet: Monkey Byte och Contraband =) :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 jag har spelat det hos joe cool det e svin grymt man dödar monster men senare blir det skit svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 joe_cool skrev :Det är ett spel där man är MOnster jägare och ska döda monster jag tycker det är asroligt!!!!!!! Jag tror inte det går att ladda ner och jag har inte sett det i affär. Om någon undrar så är utvecklarna av spelet: Monkey Byte och Contraband =) Hur fick du det då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 han sa till mig att han fick det av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vincent Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ok men hur fick hans kompis det då!? :1_k2: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det har jag ingen aning om jag kan fråga han i morgon men det är ett bra spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 3 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Jag fick spelet av min farbror när han uppgraderade min dator till XP Proffessional och han har antagligen köpt det för något år sedan. (Det är från 2000-2001 tror jag) :P :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 men det är ganska skoj koden e polevault till den banan vi e på :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.