Gäst Great Gonzales Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Man kan bara se sina "egna" varningar var det en ny funktion med det nya forumet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Ja. Det har hänt att vissa säger typ: HAHA du har 4 varningar HAHA. Därför tog nog Admin bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt.. Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..) Redigerat 7 Augusti 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt.. Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..) Det finns funktioner i Admin CP om vilka medelmsranger som skall kunna se andras varningar, tydligen så kan inte vi Medlemmar det men Moderatorerna skulle jag tro. Och jag tror knappast att det var för "Hahahahha du har 4 varningar etc." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Tror inte det heller. men hört någon som har sagt att det togs bort för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt.. Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..) Skicka PM till personen i fråga. Skulle nog underlätta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Admin kanske försöker säga oss nåt, döm inte folk efter deras varningar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Admin kanske försöker säga oss nåt, döm inte folk efter deras varningar ^^ Nej, då dömer vi dem efter deras rank istället. Du har rank 6 du är på tok för aktiv! Fy fy fy! Nej men seriöst, jag tror det var som shacti sa eller något liknande i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Jag då, jag är rank 8. Vad säger du nu...mini? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Nöff nöff, jag då!? Nej men inte för att gå oft >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 (redigerat) Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt.. Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..) Skicka PM till personen i fråga. Skulle nog underlätta :) Och han skulle absolut inte kunna ljuga Redigerat 9 Augusti 2007 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Hm, det finns ju fördelar med att inte se det, nu kan ju dom som hadde 4 varningar, de behöver inte skämmas nu =) haha, nä men jag tycker att det är dåligt att det är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.