Xade Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Jag tror det var för att i det nya utsendet så gick det inte att se andras. Men jag vet inte . Tycker det är dåligt.. Exempel.. när jag vill lägga till nya moderatorer så vill jag ju veta hur många varningar han/hon har (blue ghost..) Skicka PM till personen i fråga. Skulle nog underlätta :) Och han skulle absolut inte kunna ljuga Fråga en moderator ;) Vi kan se allas varningar. Om det inte är någon tystnadsplikt eller så, vet inte, fråga admin :P. Ska nog vara lungt att bara fråga, vi ljuger inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Finns det en anledning till att veta om någon har några varningar så kontakta som sagt en moderator. Vi lämnar då ut information om antalet varningar någon har. Dock inget specifikt om varningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Man behöver ju inte veta andras varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Finns det en anledning till att veta om någon har några varningar så kontakta som sagt en moderator. Vi lämnar då ut information om antalet varningar någon har. Dock inget specifikt om varningarna. Skulle det inte underlätta genom att bara låta vanliga användare se varningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Finns det en anledning till att veta om någon har några varningar så kontakta som sagt en moderator. Vi lämnar då ut information om antalet varningar någon har. Dock inget specifikt om varningarna. Skulle det inte underlätta genom att bara låta vanliga användare se varningarna. Men man kanske inte vill att alla ska se varningarna, det är meningen med det nya systemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Tanken är att det skall vara mindre fokus på varningar. Att medlemmar som har många varningar inte skall sluta på sidan pga vad andra tycker och säger. Egentligen så är ju varningarna något mellan oss som modererar forumet och den varnade. Därför så kan inte vanliga medlemmar se varandras varningar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 och det är ju faktiskt smart, lånar mig av shactis citat, döm inte folk efter deras varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.