ELF Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 (redigerat) eh..jo fast hade dom bara kollat runt lite istället för att göra nya hela tiden så :P. sen måste jag säga att stronghold 2 är mkt tråkigare än t.ex. stronghold crusader. all action försvann och det blev nästan simcity över det hela(kanske inte riktigt). Jo du har npg rätt i vad du säger om Stronghold 2. Jag fick för mig att 1:an var bättre än 2:an, men det var så länge sen jag spelade 1:an så jag kom inte riktigt ihåg hur det var... Förresten, glöm inte Quake 2. Det äger fast det är så gammalt... Battlefield serien Redigerat 11 Augusti 2007 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shabuba Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Need for Speed Carbon eller SWAT 4 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 BF2 och BF 2142 DE är GRYYYYMT kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Ett RPG spel kanske(INTE WoW) eller ett FPS-spel(First Person Shooter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Battlefield 2142 skit kul online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 jag rekommenderar Gta sanandreas och detta spelet klicka på länken så fattar du vad jag menar för spel http://www.ciao.se/Wallace_Gromit_The_Curs...it_Xbox__514957 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 -Battlefield 2 -World in Conflict (släppts i September) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Silkroad online Gratis mmorpg Eller Counter-stirke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.