Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 JAAAAAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 return är starkare än aerial ace då den har stab.. Jag måste byta ut shadow ball, men mot vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 return är starkare än aerial ace då den har stab.. Jag måste byta ut shadow ball, men mot vad? Byt ut alla attacker till:Rest. Sleep talk/ snoore. En star norman attack, typ som body slam. Eller en stark beam, hyper beam till ex. Sedan en psychic utifall att du möter en fighting pokemon. Sedan en leftlove, elr vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 return är starkare än aerial ace då den har stab.. Jag måste byta ut shadow ball, men mot vad? Byt ut alla attacker till:Rest. Sleep talk/ snoore. En star norman attack, typ som body slam. Eller en stark beam, hyper beam till ex. Sedan en psychic utifall att du möter en fighting pokemon. Sedan en leftlove, elr vad det heter. LOL, det var det sämsta movesetet jag hört, psychic är en special attack, return äger body slam, och hyper beam är skräp. Och där var det 2 normal attacker, och att sleep talk äger snore, mot figting är han ändå körd då han är så långsam, leftoverst är inte så bra på en med rest, chesto berry är bättre. Och jag ska ha en belly drumeer, inte en............sleep sucker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Men om Snorlax har mycke HP kan han klara en Fighting attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 snorlax ska ha jordbävning B) den äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Agyir @ Varför frågar du oss, om du nu är en pokemon elit :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 snorlax ska ha jordbävning B) den äger Jag tror nog inte EQ passar till Snorlax. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Varför inte? EQ har en styrka på 100 och träffar alltid (om inte double team används). Soft sand ökar EQ till 160 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Den träffar inte alltid :glare: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Jo den har ju 100 i base accuracy, förutom när motståndarn raisar evasionen eller om dem sänker accuracyn med typ sand-attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Som jag precis sa. Annars kanske missar den om motståndaren har Lax Incense, det var därför du missade ibland Mushroom :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg