Hoppa till innehåll

Hur Kan Man Köra På Mapleglobal Nu!?


reggin
 Dela

Rekommendera inlägg

för det första vart Europa bannat.. England ligger i europa och man kan ej göra ny account sen en månad tillbaka.. Man kan göra men europeiska IPn får IP ban om dem försöker logga in.. Jag skev detta utan att läsa alla inlägg. Jag tror ej att det va ett så kallat MISSTAG dem banna europa.. Fatta att dem förlora skit mcket pengar o personer som spela så dem unbanna.. Jag vill ej ha PM ellr nåt om detta. om ni frågar frågor till mig svar jag ej. Tack o hej leverpastej

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dream, de har blockat alla som bor i Europa. Alla som vill skapa nytt konto får göra det på MapleEurope och spela där. Vi som redan har konto på Global kan fortfarande spela där.

säj inte alla -.- jag bor i slovenien och jag kan spela, det är bara vissa regioners IP som är bannade, det kan även hända om du valt som land när du gör accountet att du är ifrån t.e.x USA men du bor igentligen i sverige, då går det inte, for USA har annurlunda IP än sverige. detta som gör detta är ett nytt "prevent hacking system" men om du har payat NX så sicka mail till Nexon och betätta att du payat NX, då låser dom upp ditt acc och du kan spela. (min kompis gjorde detta (kompis i sverige))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...