Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag säger som kylle, varför skulle man inte får göra det?, Lixom.. vad tar det för skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Vill man inte läsa det så läser man det inte... men sprider man rykten är det en annan sak. Då ska det självklart inte vara (och är inte heller) tillåtet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Man ska få skriva vad man vill, om man älskar Hitler ska man få skriva om det. Om man vill utrota alla muslimer, skriv det. Personliga påhopp, helt ok. Man ska få skriva om man vill, för blogg är väl något man ska skriva i för att visa sina känslor, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Nej, personliga påhopp och ärekränkning är absolut inte okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Nej, personliga påhopp och ärekränkning är absolut inte okej. Så länge man skriver det anonymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Så eftersom jag är anonym på detta forum kan jag vara hur taskig som helst? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Om det inte är inriktiat mot en person eller mindre folkgrupp och att det håller sig på en skämt-nivå så tycker jag att det borde vara fullt lagligt att blogga om vad faen man vill :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Så eftersom jag är anonym på detta forum kan jag vara hur taskig som helst? :huh: Nej, då dödar vi dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kan man blogga om andra människors sätt att dö, eller är det oetiskt? Kolla här: http://metrobloggen.se/mystiskalik Kan inte se några som helst problem i det, bara det inte är stötande mot vissa personer/folkgrupper. Ja, man ska få blogga om vad som helst om det inte är olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.