DarknessGuy Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Jag har hört att man kan skaffa den gyllene triangeln (The Triforce). Vissa säger att man kan skaffa den och andra inte! Nu vill jag veta om någon har fått den på nåt sätt!Berätta då hur!
Kuzune Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Nej, man kan inte få Triforce i Ocarina of Time.
DarknessGuy Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Nej, man kan inte få Triforce i Ocarina of Time.Kan man få Triforce i nåt annat Zelda spel?
DarknessGuy Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Man får aldrig hela i något Zelda-spel.åhhh :( ok
DarknessGuy Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 Man får aldrig hela i något Zelda-spel.åhhh :( ok Hoppas man kan få den i nåt kommande Zelda spel! ;)
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 varför vill du ha hela triforcen? är ganska onödig faktist..
DarknessGuy Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 varför vill du ha hela triforcen? är ganska onödig faktist..Tja om man kunde få tag på hela Triforcen skulle man ju få något mycket kraft, för den innehåller ju otroligt mycket kraft!!! ;)
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 mm men om du får hela triforcen på t.ex oracina of time så måste du ju inte bli starkare för de
DarknessGuy Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2007 mm men om du får hela triforcen på t.ex oracina of time så måste du ju inte bli starkare för detja, men man får väl hoppas! :)
cyber-fox Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Skrivet 9 Augusti 2007 jag kan se vad jag kan göra med en memory editor (byta ut tex hookshootern mot triforce (triforce använd i cutscenes))
Rekommendera inlägg