TheGreatest Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 nån som spelar Ogame här? Ogame.se Citera
Thekniferules Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Nae aldrig hört talas om det. Kostar det är det roligt vad gör man osv osv? Gjort en "gubbe" nu i det enda universum som finns alltså 1 xD... Redigerat 7 Augusti 2007 av Thekniferules Citera
TheGreatest Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2007 ja det finns just nu bara ett svensk universum <_<. är själv inte så JÄTTE bra på det men har 7 planeter och en rank på 1695(när jag skriver detta) men blev anfallen för nån dag sen och förlorade min flotta :( fast den va ju inte så stor lol^^. det är självklart gratis och det är mer sci-fi än t.ex. travian. man ska bygga upp sin flotta(rymdskepp då) och sina planeter, en sak som är lite irriterande är att alla planeter inte är lika stora. har en koloni med 34 rutor att bygga på ;). Det är ett textbaserat spel så man ser inga häftiga strider. kan vara lite svårt att komma in i(för vissa) men de flesta lär ju fatta vad det går ut på efter ett tag. Citera
Thekniferules Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Skrivet 10 Augusti 2007 roligt som tusan :)...fast synd att man mst vänta massa när man bygger typ baser o sånt... Citera
TheGreatest Skrivet 11 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 ja,efter ett tag så tar det typ 4-5h att bygga nåt :( Citera
Oske Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Skrivet 11 Augusti 2007 Jag spelade men kanske ska börja igen . Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.