Snake Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 You won! och Half a million på GTA IV, samtidigt. f*n vad bra det spelet var... Är. ÄR. Jag fick också dem för några dagar sedan, senaste var dock urtråkiga Sightseer (5). En kille som heter Vicky, lol. Syftade mer på att jag klarat ut det nu, så för mig är det nog ett var ;)Däremot så kör jag fortfarande lite för att låsa upp achievments och sånt. OnT: No More Strangers och Running Free i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Offtopic. Har du redan klarat ut Gta? Ontopic. Glömde en achivement Fick en på Crackdown innan med Master agent fick 40 g :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Mm, igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Mm, igår. Var det svåra uppdrag eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Mm, igår. Var det svåra uppdrag eller? :D Det är ganska lätt, faktiskt. Inte alls så där overkligt svårt som San Andreas blev ibland. Senaste är Gobble Gobble (10) och You Got the Message (20). Båda från GTA IV, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Okej verkade rätt så svårt ;) Demon 10 g halo 3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 GTA Iv: Under The Radar . vet ej hur mycket Gp jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Reclaimer 10 g Halo 3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 No More Strangers (5) - GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Bump :D Ontopic: Att låsa upp alla öar i GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 champion of Cirodyll eller vad den heter (110) eller så var det arch-mage (50) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Yay! Ännu en trevlig bump =D Senaste var Fully Customised Silverballers (25), Fully Customised M4 (25), Fully Customised SMG Tactical (25), Fully Customised SP12 Shotgun (25) och Fully Customised W2000 Sniper (25). Jag låste upp alla samtidigt, så jag fick alltså 125 GS på en gång! De var på Hitman: Blood Money. Redigerat 10 Juli 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.