Fruktnystan Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Not of This World (20) - Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Zombie Genocider 20 G Defeat at least 53,594 zombies dead rising Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Apprentice, Mages Guild (10G) Reach Apprentice rank in Mages Guild The Elder Scrolls IV - Oblivion :) Redigerat 5 Augusti 2009 av TES4OBLIVION Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 cod5 ????? kill 3 whit a singel bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Treasure Trove (20) - Lost Odyssey Jag trodde aldrig att jag skulle få det, och så... och så... fick jag det! Jag har hållit på med Treasure Trove i många månader nu, och idag gav den så med sig. Redigerat 7 Augusti 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Master-Thief, Thieves Guild (10 lr 20 G) Reach Master-Thief rank The Elder Scrolls IV - Oblivion Ja e på sista uppdraget i Thieves guild. Man ska stjäla en Elder Scroll :o De e inte main questline. Den har ja redan klarat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 GTA IV: The Lost and Damned - "Easy Rider" (100G) *You have completed the story for 'The Lost and Damned'* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 FIFA 09 Pictures speak a thousand words - 10 GS Upload 5 screenshots to EA Sports™ football world Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 The Escape (20G) Complete "Hunted" and "Death From Above" on Veteran difficulty CoD 4 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 FIFA 09 Huge investment - 20 GS Buy a player in Manager Mode for 50 million of your chosen currency Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 dead rising level max 20 G reach lv.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Judas - 10 GS Beat your favourite team with their rival Redigerat 10 Augusti 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.