Rallypacker Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Vet någon något bra program som stoppar alla pop-upps? Skriv gärna vad programet heter och vart man kan ladda hem programet... Tack på för hand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Har för mig att det finns nåt som heter ''MereSurfer'' Jag vett itte var du kan ladda ner det. Testa och sök på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag har tweak-xp , fast den har 1 stor - för att tex om du ska spela ett spel som kommer upp i ett nytt fönster så funkar inte det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 kan ni något annat...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Hmmmm , nej tyvvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 STOPZillaHär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Stoppar dom alla popups lr Joe Cool?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Jag fick tipset att man kunde kolla på www.download.com kolla där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 "Här" finns det ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 NoAds eller nåt sånt... Sök på google efter det man får själv välja vad man vill blocka och om det kommer upp en pop up på en ny sida står det om du vill blocka eller tillåta det eller om du vill blocka eller tillåta hela sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Här är ett för Spyware Adaware 6.0 www.download.com programmet är gratis och bra.Internet är fullt av spywares. Sist jag kollade hittade den 164 spywares på datorn. Här är ett för popups pop-up-stopper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 popups e det sånt där reklam som kommer upp stup i kvarten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.