Brawler Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag undrar om man kan spela spel som behöver Java/Flash på Wii's Internet? T.ex. RuneScape som behöver Java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 eh har internet channel java då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majoora Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Nej, det fungerar inte med Runescape i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) flash funkar, men jag tror inte det är den senaste versionen så vissa spel funkar inte, Adventure quest (battleon.com) funkar inte har jag för mig Redigerat 11 Augusti 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Tja har java på mitt wii svarar inte hur jag fick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Tja har java på mitt wii svarar inte hur jag fick detöh va? vad menaru? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 att han har java på sitt wii så han kan spela runescape & sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Tja har java på mitt wii svarar inte hur jag fick det Nej, det har du inte. Försök inte ljuga.. Wii har inte ens support för java alltså är det omöjligt att få in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 MEN OM DU HAR DET KOM IGEN SIG HUR MAN FÅR DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 DAVID HAN HAR INTE JAVA PÅ SITT WII OCH DU BEHÖVER INTE ANVÄNDA CAPS LOCK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 OKEJ!!!!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Jo jag lovar men jag har inte köpt wii i sverige det finns ett chip i kina som gör att man kan använda JAVA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.