w4nkarN Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) Som rubriken. Jag har många. Men har bara en(hur säger man xD) som passar. Dom andra är för stora Stora. Tonade. vitgråa.Bågar(vad säger man då? xD) Metal eller nå sånnt. :D Redigerat 7 Augusti 2007 av iron_maiden96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 nope, jag har glasögen så jag har lite svårt för att kunna använda solbrillor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 såklart man har, man lånar alltid syrrans eller farsgubbens :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 Brukade använda 'pilotbrillor' när jag åkte runt på farfars mc - det är vanligt att man får småkryp i ögonen i Grekland. Det har till och med hänt att jag fick en myra med vingar i ögat när jag körde bil (rutan var öppen). >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Ja, Ray Ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Har ett par svarta, har dock inte på mig sådär jätteofta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Näe, jag tycker att det är för nördigt att gå runt med solbrillor xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 8 September 2007 Rapport Dela Skrivet 8 September 2007 Jag hade ett par, men råkade krossa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 16 September 2007 Rapport Dela Skrivet 16 September 2007 Ray Ban är bra... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Jag hade ett par, men råkade krossa dom. F*n samma här :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 Näe, jag tycker att det är för nördigt att gå runt med solbrillor xD.Ärligt talat tycker jag också så O_o Slutade med det i 7års åldern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 1 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2007 Har det också ett par Georgi Armani som jag fick av farsguben ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.