Snookis Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Är det någon som vet något datum när dem kommer att tripla orcs shoulders i storlek? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Jag vet inte, men jag är säker på att det kommer i WoW:WotK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 I nästa patch , men vet inte vilket Datum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Nej. Dom kommer bara att fixa buggen om dom inte gjort det nu.. Men 3x så stora orc shoulders kommer i Wrath of the lich king. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 7 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Har hört att det ska fixas imorgon men jag är inte säker ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Wotlk = om ett år, antagligen mer :S jag pallar inte sitta ' rulla tummarna så länge på the return of the fat shoulders :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ska dom förstora shoulders? why? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 tänk att folk här faktist trodde på blizzard representanterna när de sa "and we will triple the orc-shoulder size in WotLK" det var för tusan ett skämt för att orc shoulders har varit buggade ett par veckor <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ska dom förstora shoulders? why? :P Dem har redan förstört orcers shoulders. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 8 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ska dom förstora shoulders? why? :P Dem har redan förstört orcers shoulders. Han Skrev ''Förstora'' inte ''Förstöra'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ska dom förstora shoulders? why? :P Dem har redan förstört orcers shoulders. Han Skrev ''Förstora'' inte ''Förstöra'' Haha lol, jag läste fel^^ Sry för det. Men jag låter det ändå stå kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 ska dom förstora shoulders? why? :P Dom är buggade , så dom blir små. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg